Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Nykomling hahah

Av sophia - 11 december 2011 16:40

Heeeeeeeej ! :)

Mina vänner kallar mej för Cherry, jag är helt ny här på bloggplatsen och med att blogga hehe tänkte att jag kunde ge det ett försök   

Jag vet inte ens hur jag ska börja ......  

ska skriva så mycket som jag kan om bland annat min lilla dotter Bianca, min idol -min stora inspertaion, andra artister that I like, familjen och vännerna -fienden, kärleken och om mitt liv rent anmällt -mitt jobb och utbildning mina drömmar och framtid och självklart om allt annat intressant i min vardag från dag till dag så hoppas att ni gilla´t heheh   pusss  på er sålänge  / Cherrry   











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophia - 17 december 2011 09:58

                                        på bilderna :Michael Jackson, Michael Jackson och hans bästa vän Elizabeth Taylor (som gick bort för ett tag sen tyvärr) och såklart Paris Jackson - Prince Jackson - Blanket Jackson <3  ...

Av sophia - 17 december 2011 08:39

Michael Jackson .... död eller inte, jag vill tro att han fortfarande finns. Jag har varit ett fan av Michael i lite mer än 9år nu, har aldrig upplevt en konsert (skulle ha gått på This is it men han dog ju tydligen) och jag har aldrig träffat honom ...

Presentation


Im Cherrry and this is my life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ny här på bloggplatsen & med att blogga

Ny här på bloggplatsen & med att blogga

Heej dem kallar mej Cherry o jag är helt ny med o vara här på bloggplatsen o med o blogga hehe tänkte ge det ett försök    

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards